Parkeergeld terug

In sommige gevallen kunt u dubbel betaald parkeergeld terugvragen.

Wanneer kunt u parkeergeld terugkrijgen?

  • Als u voor dezelfde parkeeractie dubbel heeft betaald door bijv. een technische storing. 
  • Als u een parkeerkaartje kocht omdat de bezoekers- of bewonersvergunning niet werkte door een storing.
  • Als u te weinig wisselgeld heeft ontvangen bij de automaat.

U kunt geen geld terugvragen als u vergeten bent uw parkeerapp uit te zetten.

Hoe vraag ik parkeergeld terug?

  • Vraag via onderstaande button het teveel betaalde parkeergeld terug. Heeft u via de intercom een meldcode ontvangen, gebruik deze in het formulier. Uw verzoek wordt getoetst bij de Technische Dienst of ICT afdeling. 
  • Voeg altijd het bewijs van (dubbele) betaling bij.
  • Als u recht heeft op restitutie, ontvangt u het wisselgeld of dubbel betaalde parkeergeld binnen 10 werkdagen op uw rekening.

 

 Parkeergeld terugvragen